Thursday, April 21, 2011

assalammualaikum.....

 Terlebih dahulu saya nak bagi taw yg saya nie bru first time ade blog...so hye utk semua.....Sebenarnya saya xnak la ada blog sebab tanpa blog pown mulut saya da jahat tambah2 la bila da ada blog kan...lgi jahat la saya kan3....

  Sebenarnya post pertama saya bukan la nak mengutuk sesiapa...Saya sebenarnya nak tulis sebab lain tetapi keadaan telah memaksa saya utk berbuat demikian....=)...Sempat lagi saya tersenyum...Sesungguhnya saya mengikut cakap sahabat saya azie...Dya selalu berpesan supaya saya sentiasa sabar...sebab itulah saya senyum.....hahahaha...

  Ok!!sekarang sampai la waktu saya utk meluahkan segalanya....Jahat sgat ka saya nie?Klu betul pown saya jahat itu hak saya tapi saya xpenah pon tergerak hati saya utk cakap sal awak xkira la dalam FB atau kat mana2...Saya tawu awk penah digelar kawan saya sebelum ini...tipu la klu saya cakap saya da benci sepenuhnya dekat awk....sebab awk pon penah tlg saya sebelum ini...saya hargai sgat2....thanx....

  Skrang saya nak tanya perlika awk post tentang KAMI kat blog awk...saya tawu mmg awk x MENTION nama kami tapi tlg la SIAL aq bukan budak2 lagi...aq tawu kau tujukan dekat sapa...aq xmengharap utk kita teruskan persahabatan kita tu sebab aq nak kau taw yg AKU TERLALU BAHAGIA DENGAN ENAM LAGI SAHABAT AQ YG SELALU ADA DGN AQ....

  Eyh jalang!!!!ko suruh kiteowg matang tapi mana kematangan kau tu ha????klu btol kau tu da matang kau xkan post lagi pasal benda nie kat blog kau yg ko rasa CANTEK dgan wajah2 FIRAUN kau tu la....kau tu tlg la sedar yg ko selama ini xpenah tetap pendirian tawu x...hiduo kau tu hanya bergantung dekat owg kan?,....Aq xterkejut la klu owg bgtawu aq pasal kita....bagi aq apa yg aq cakap nie cuma luahan perasaan aq je....tapi biarlah apa yg terjadi ini dibalas oleh yang Maha ESA....

   #Kepada insan yg penah disayangi oleh aq dulu....aq berdoa agar ko dimurahkan rezeki...dipanjangkan umur....dan diredhai oleh Allah SWT...Awk!!!tlg la ubah diri awak...saya tawu awk mampu mengubah diri awk...saya da xnk dengar org cakap psal awk lgi...awk tawu x?saya akn jd org yg paling bersyukur bila saya nmpk perubahan dalam diri awk....berubalah wahai insan yg teramat mulia....

    oke!!itu saja yg saya nak post utk kali ini....nntkan post saya yg akn datang ya....=)

 

1 comment: