Thursday, March 7, 2013

  assalammualaikum semua....

       wahhh....dh lama sgt sha xpost blog nie..nasib baik fatin bgtaw nama blog..kalau x mmg xjumpa la..thanx syg.......

       Sebenarnya sha nk sgt post blog nie sbb sha ade bnda nk cakap..malu untuk diucap hanya mampu utk menulis...oh my!gedik la kau sha....

       Firstly im going to thanx to my beloved coach for spending her time with us just to train us play well in da netball tournament....im so touched..hehe..me luv u...

      this is my coach!

Next!aku nak cakap ni aku taw kau ade masalah wang...aku minx maaf sgt sbb xdpt nk bantu...but just for our own good...kau share la dgn aku selagi mampu..maksud aku share makan ke..aku xnk kau skip makan..aku taw kau skip makan bukan tujuan diet but u wanna save ur money...pls fatin kita xbapa lama dh utk bersama kat sini..pls spend ur time with me utk bersuka ria bernanges bersama...i need u..yes dulu mmg kita pernah beragaduh tp Allah telah pertemukan kita semula..n aku sgt bersyukur..tlg jgn sedih depan aku..aku nk kita sama2 berjaya sem ni..byk sgt kenangan kita bersama..kadang2 sampai aku sunyi bila aku dok rumah sendiri...tima kasih sbb jaga aq waktu sakit...aku syg kau sahabat...im crying while writing this post!<3

No comments:

Post a Comment