Sunday, May 15, 2011

perasaanku..=(

  Entry aq kali nie tentang ape yg aq rasa dan apa yg aq harus alami.Aku tak selalu baik dan juga tak selalu benar, Sekali waktu aku begitu baik dan juga kadang sangat bodo. Aku hanya manusia biasa seperti yang lain, punya rasa yang kadang-kadang tidak boleh diterima akal. Aku bersyukur dapat mengalami ini semua, perjalanan jiwa menemukan jati diri, aku senang bila aq dapat rasa bersyukur atas nikmat yng Tuhan berikan kepadaku. Aku sedar semakin aku bersyukur semakin banyak kebaikan yang kutemukan. Aku temukan, tidak semua mesti difikirkan secara logik, aku hanya bersyukur dan bermimpi setinggi langit… tanpa rasa takut, khuathir atau cemas. Kulakukan segala sesuatu dengan tulus menggunakan persaanku, kujalani segala dugaan dengan sabar menerusi perasaanku, ku bersyukur yang semua terjadi membuat aku lebih kuat dan lebih dewasa.
” Aku mencintai hidupku apa adanya”

Bagiku aq lebih bahagia jika kau tada di sisi...


walaupun ini perit...akn ku cuba...

#Lebih baik aq menyayangi insan yg menyayangi aq..tapi yg pasti aq kuat utk tempuh smua ini..insyallah...

No comments:

Post a Comment